TØFFEST I KLASSEN
ISUZU D-MAX AT35
Arctic Trucks ombyggingen gir deg mer bakkeklaring og bedre veigrep.
Kjøreegenskapene til en ombygd Arctic Trucks er like gode som standard bil på vanlig vei. I tillegg har bilen din klart forbedrede komfort og ytelse på dårlig vei og i terrenget. De større dekkene vil gi deg et lavere marktrykk, og ved å senke dekktrykket kan du få ytterligere forbedring av flyteevne på sand, snø og i søle.
Velger du en AT-ombygging vil du kunne utfordre bilen din på noen av de røffeste veiene, og mestre noen av de mest krevende terreng i verden.
STØRRE OG BREDERE HJUL
KOM DEG HELT FREM
De bredere dekkene vil gi deg et lavere marktrykk, og ved å slippe ut luft får du ytterligere forbedring av flyteevne mot underlaget.
HEVET PÅ FJÆRER OG RAMME
ABSORBER HINDER I VEIEN
Tanken bak de Islandsk-inspirerte bilene er å holde tyngdepunktet så lavt som mulig for å opprettholde bilens kjørekomfort. Likevel er bilens bakkeklaring betraktelig økt slik at man kommer over hinder man tidligere måtte kjøre rundt eller snu.
KOMBINASJONEN ER USLÅELIG
NOKIAN HAKKAPELLIITTA
Kombinasjonen AT35 og AT Nokian Hakkapeliitta med eller uten pigg er suveren på vinterføre, vil du ha et sommerdekk av samme merke har Nokian utviklet et Rotiiva i samarbeid med Arctic Trucks International.
«Det er helt fantastisk kjørekomfort og den kommer seg frem overalt! Tror ikke jeg kunne valg bedre bil til mitt bruk.» — Alexander Ferner
ALTERNATIVE DEKK
BF GOODRICH KM3
Vil du ha alternative dekktyper foreslår vi BF Goodrich Mud-Terrain eller All-Terrain Ko2, dette er begge dekk med suverene egenskaper i hvert sitt miljø. Skal du bruke bilen mer i terreng anbefaler vi BF Goodrich Mud Terrain Km3.
KOMPENSERER FOR HØYDEN
50MM AVTAGBART DROPP
Siden vi hever bilen og setter på større hjul må vi kompensere for høydeforskjellen, vi monterer et hengerfestedropp sammen med underkjøringshinderet, slik at tilhengeren står justert i normal høyde – dette er lovpålagt.